Frösö IF

Lagindelning vårsäsongen 2022
2022-05-12 16:01

Vi kommer under vårsäsongen köra en fast lagindelning för att sedan blanda om lagen inför höstsäsongen. Till varje match kommer 11st killar att bli kallade vilket innebär att alla får stå över ett par matcher av de sju som respektive lag kommer spela under vårsäsongen. Men de får istället spela desto mer när de är med. Vid återbud kommer vi försöka fylla på så att vi får en full matchtrupp. Kom ihåg att svara på kallelsen i Sportsadmin-appen och att ni samtidigt även hanterar behov av skjuts eller att ni har möjlighet att köra. Vid sent återbud efter att svarstiden på kallelsen gått ut kontaktar ni en tränare i laget direkt.

Lagindelning vårsäsongen

Frösö P12 Rosa                                                   Frösö P12 Svart

Hugo Ludvig
Wilmer Olle